Înainte de a activa contul de client, trebuie să verificăm adresa ta de e-mail. Pentru acest lucru, ți-am trimis un cod de verificare din ...Citește mai multe
Masurile noastre de protectie a conturilor
De ce mi se cere să îmi verific contul cu un cod sau să mă connectez din nou?
Știm că securitatea și protecția sunt importante ...Citește mai multe
Cum pot să îmi modific datele cu caracter personal din cont?
În contul tău de client, îți poți modifica numele, adresa de e-mail, parola sau adresa de livrare și facturare stocată, la secțiunea „Date cu ...Citește mai multe
Cum pot să îmi resetez parola dacă am uitat-o?
1. Te rugăm să accesezi pagina noastră de autentificare. Sub caseta pentru parolă, vei vedea întrebarea „Ai uitat parola?“ Fă clic pe ea și ...Citește mai multe
Cum pot să-mi șterg contul?
Ne pare rau ca vrei sa pleci!
Poate ai nevoie doar de o pauza de la buletinul de stiri? Daca aceasta este cauza, iti poti ...Citește mai multe