Înainte de a activa contul de client, trebuie să verificăm adresa ta de e-mail. Pentru acest lucru, ți-am trimis un cod de verificare din 6 cifre prin email.
Ce ar trebui să fac dacă nu am primit codul?
Verifică dacă ai introdus adresa de e-mail corectă atunci când ai completat informațiile tale
Verifică folderul de spam. E posibil ca e-mailul cu codul să fi ajuns acolo.
Dacă tot nu ai primit codul, poți solicita unul nou din tab-ul de înregistrare cont nou, făcând clic pe "Obține un cod nou".
Am primit codul, dar nu funcționează
Copiază și ataseaza codul direct din e-mail pentru a evita orice greșeli ortografice și pentru a te asigura că că nu există niciun spațiu gol înainte sau după cod.
Codul de verificare este valabil timp de 10 minute din momentul în care l-ai solicitat. Dacă au trecut deja 10 minute, poți solicita unul nou din din tab-ul de înregistrare cont nou, făcând clic pe "Obține un cod nou".
Am făcut o greșeală când am introdus codul
Nicio problemă. Ai la dispoziție 3 încercări pentru a introduce codul. Ulterior, trebuie să soliciți unul nou.
Am închis tab-ul de înregistrare din greșeală
Dacă ai închis tab-ul de înregistrare înainte de a introduce codul, va trebui să începi din nou procesul de înregistrare.
Dacă ai întrebări legate de protecția datelor la Zalando, poți contacta echipa noastră de confidențialitate prin e-mail la confidentialitate@zalando.ro