Nu sunt mulțumit(ă) de un articol comandat și aș dori să fac o reclamație. Cum să procedez?
Ne pare rau daca produsul dumnevoastra a ajuns deteriorat sau defect ! Anunțați-ne apăsând pe butonul de mai jos.
Va rugam sa completati formularul cu ...Citește mai multe
Cum funcționează mai exact procesul de comandă?
Parcurge ofertele noastre și alege produsele preferate. Fotografiile, descrierile și ghidul nostru privind mărimile te vor ajuta să alegi mărimea corectă. După ce ai ...Citește mai multe
Cum pot să mă asigur că am plasat cu succes comanda?
La scurt timp după ce ai finalizat comanda, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii care conține numărul comenzii tale. Poți urmări în ...Citește mai multe
Care este perioada de garanție pentru articolele achiziționate de la Lounge by Zalando?
Pentru toate articolele comandate de la noi se aplică o garanție legală de doi ani. Această perioadă de doi ani începe din ziua în ...Citește mai multe
Cum anulez o comandă sau un articol?
Ai comandat un articol greșit sau te-ai răzgândit? Atâta timp cât comanda ta nu a fost încă ambalată în antrepozitul nostru, poți anula toate ...Citește mai multe
Aș dori să comand un articol, dar acesta este „rezervat temporar/epuizat”. Ce înseamnă acest lucru?
Dacă un articol este rezervat temporar, aceasta înseamnă că un alt membru al Lounge by Zalando a pus articolul respectiv în coșul său de ...Citește mai multe
Comanda mea a fost deja plasată, dar aș dori să mai adaug un produs. Este posibil acest lucru?
Din motive tehnice, nu îți putem modifica comanda după ce o finalizezi. În cazul în care observi că ceva nu este în regulă sau ...Citește mai multe
Din păcate, am comandat un articol greșit (mărime, culoare). Este posibilă schimbarea sau comandarea din nou a produselor?
Lounge by Zalando nu oferă un sortiment fix. Mai exact, comandăm articolele direct de la furnizorii noștri de îndată ce o promoție s-a încheiat. ...Citește mai multe