Din păcate, am comandat un articol greșit (mărime, culoare). Este posibilă schimbarea sau comandarea din nou a produselor?

Din păcate, am comandat un articol greșit (mărime, culoare). Este posibilă schimbarea sau comandarea din nou a produselor?

Lounge by Zalando nu oferă un sortiment fix. Mai exact, comandăm articolele direct de la furnizorii noștri de îndată ce o promoție s-a încheiat. Acesta este motivul pentru care, din păcate, nu putem schimba sau comanda din nou articolele.

Însă poți returna pur și simplu articolele comandate greșit. Vei găsi în contul tău toate documentele necesare pentru returnare.

Ți se va rambursa suma imediat ce coletul cu produsele returnate de tine ajunge la centrul nostru de logistică. De obicei, este nevoie de 10 zile lucrătoare de la expedierea coletului cu produsele returnate. Te rugăm să reții că, în cazuri rare, este posibil ca suma rambursată să apară în contul tău abia la câteva zile după primirea confirmării de retur.

Nu găsești răspunsul pe care îl cauți? Contactează-ne direct

Apelează-ne

Disponibil de luni până vineri (9:00 – 18:00)

Trimite-ne un mesaj

Folosește formularul nostru de contact pentru a ne trimite un mesaj. Primirea unui răspuns poate dura o zi sau două.

Trimite un mesaj