Cum anulez o comandă sau un articol?

Cum anulez o comandă sau un articol?

Ai comandat un articol greșit sau te-ai răzgândit? Atâta timp cât comanda ta nu a fost încă ambalată în antrepozitul nostru, poți anula toate articolele din cont. Selectează comanda și fă clic pe „Anulare articole”:

Ulterior, poți selecta articolele pe care vrei să le anulezi și motivul anulării. Dacă dorești să anulezi întreaga comandă, trebuie doar să selectezi toate articolele. Apoi, confirmă anularea.

Te rugăm să reții că, în cazul unei anulări parțiale, suma aferentă articolelor anulate va fi rambursată imediat ce restul comenzii este expediat din antrepozitul nostru.

Nu poți anula comanda? În acest caz, comanda ta este deja în curs de procesare în antrepozitul nostru. Anularea nu mai este posibilă.

Dar, până la urmă, s-ar putea să-ți placă ceea ce ai comandat! Dacă nu este cazul, poți returna gratuit articolele pe care nu dorești să le păstrezi. Sau poți refuza să accepți coletul.

Te rugăm să reții: după ce comanda a fost anulată, nu mai putem revoca anularea. Poți să comanzi din nou articolele doar atâta timp cât promoția este încă online, iar articolele preferate sunt încă disponibile.

Nu găsești răspunsul pe care îl cauți? Contactează-ne direct

Apelează-ne

Disponibil de luni până vineri (9:00 – 18:00)

Trimite-ne un mesaj

Folosește formularul nostru de contact pentru a ne trimite un mesaj. Primirea unui răspuns poate dura o zi sau două.

Trimite un mesaj