Este posibilă modificarea adresei de livrare pentru o comandă care a fost deja plasată?

Este posibilă modificarea adresei de livrare pentru o comandă care a fost deja plasată?

După ce finalizezi și confirmi comanda, nu o vom mai putea modifica; aceasta include opțiunile de livrare, adresa de livrare, modalitățile de plată și mărimile produselor.

Pentru o perioadă limitată de timp după plasarea comenzii și înaintea procesării ei în antrepozitul nostru, vei putea anula comanda din contul tău.

Te rugăm să te asiguri că adresa de livrare este corectă. Dacă sunt necesare modificări, te rugăm să editezi adresa în secțiunea „Prezentare generală“ din contul tău, înainte de următoarea comandă.

Nu găsești răspunsul pe care îl cauți? Contactează-ne direct
Apelează-ne
0800 890 475
Disponibil de luni până vineri (9:00 – 18:00)
Trimite-ne un mesajFolosește formularul nostru de contact pentru a ne trimite un mesaj. Primirea unui răspuns poate dura o zi sau două.
Trimite un mesaj