Cum returnez produsele?

Cum returnez produsele?

Poți returna articolele în stare originală în termen de 31 de zile de la livrare, fără a oferi Poți returna produsele în starea lor originală în 31 de zile de la livrare. În acest interval de timp, eticheta de retur este disponibilă pentru tine în contul tău.

Iată cum poți returna un articol:

  1. Autentifică-te în contul tău cu numele de utilizator și parola.

  2. Poți vizualiza toate comenzile tale la secțiunea „Comenzi și retururi“. Selectează comanda corectă și alege „Returnează un articol“. Alege articolele pe care dorești să le returnezi și indică motivul pentru care dorești să le returnezi.

  3. Acum poți descărca fișierul PDF cu eticheta de retur, îl poți salva pe computerul tău și îl poți tipări.

  4. Pune articolele înapoi în ambalajul original, așază-le în cutie și adaugă bonul de retur. Sigilează sigur cutia și lipește pe ea eticheta de retur.

  5. Expediază articolele de la cel mai apropiat punct Packeta disponibil sau solicita colectarea de la adresa ta și păstrează chitanța de expediere. Vom achita noi taxa de retur. Găsește cel mai apropiat punct de predare aici. Daca ai solicitat ca pachetul sa fie ridicat de la adresa ta, curierul iti va aduce toate documentele necesare, inclusiv eticheta de retur.

Dacă nu ai acces la o imprimantă, te rugăm să iei legătura cu echipa noastră de asistență pentru clienți. Îți vom trimite formularul prin poștă.

Ți se va rambursa suma imediat ce coletul cu produsele returnate de tine ajunge la centrul nostru de logistică. De obicei, este nevoie de 10 zile lucrătoare de la expedierea coletului cu produsele returnate. Te rugăm să reții că, în cazuri rare, este posibil ca suma rambursată să apară în contul tău abia la câteva zile după primirea confirmării de retur.

Daca iti doresti sa returnezi produse din mai multe comenzi , le poti returna intr-un singur pachet. Trebuie doar sa pui toate formularele de retur completate in colet si sa lipesti una dintre etichetele de retur pe cutie.

Dacă decizi să returnezi o comandă pe care ai plătit-o cu numerar la livrare, îți vom solicita detaliile bancare pentru rambursare. Când ne furnizezi detaliile bancare pentru rambursare, te rugăm să reții că putem procesa rambursări numai în moneda locală (RON). Nu putem efectua rambursari în valută străină/pe conturi bancare străine.

Nu găsești răspunsul pe care îl cauți? Contactează-ne direct
Apelează-ne
0800 890 475
Disponibil de luni până vineri (9:00 – 18:00)
Trimite-ne un mesajFolosește formularul nostru de contact pentru a ne trimite un mesaj. Primirea unui răspuns poate dura o zi sau două.
Trimite un mesaj