Unde se află coletul meu?

Unde se află coletul meu?

Îți vom trimite un e-mail de îndată ce comanda ta părăsește antrepozitul nostru și a fost predată transportatorului. Acest e-mail conține linkul de urmărire a coletului. Folosind acest link, poți verifica în orice moment starea livrării coletului.

Te rugăm să reții că poate dura până la 2-3 zile lucrătoare pentru ca linkul de urmărire să devină activ.

Mai pot modifica opțiunea de livrare sau data?

Nu, din păcate nu este posibil să modifici opțiunea de livrare sau data acesteia.

Comanda mea ar fi trebuit să fie deja livrată!

Te rugăm să verifici în opțiunea de urmărire dacă pachetul a fost lăsat la un vecin. Dacă nu, iar starea de expediere nu s-a schimbat timp de 5 zile, te rugăm să ne contactezi - poți găsi datele noastre de contact mai jos.

Nu găsești răspunsul pe care îl cauți? Contactează-ne direct
Apelează-ne
0800 890 475
Disponibil de luni până vineri (9:00 – 18:00)
Trimite-ne un mesajFolosește formularul nostru de contact pentru a ne trimite un mesaj. Primirea unui răspuns poate dura o zi sau două.
Trimite un mesaj