Cum procedez dacă primesc un colet deteriorat?

Cum procedez dacă primesc un colet deteriorat?

În cazul în care coletul tău a ajuns deteriorat, te rugăm să ne trimiți o scurtă descriere a pagubelor și 3 până la 5 fotografii care arată în mod clar coletul deteriorat și conținutul acestuia. În plus, vom avea nevoie de o listă cu articolele lipsă. Mesajul tău e-mail, inclusiv fotografiile atașate, nu trebuie să fie mai mare de 25 MB, deoarece în caz contrar nu poate fi transmis. Nu ezita să ne trimiți mai multe e-mailuri dacă este necesar. Pentru imagini, îți recomandăm formatul JPEG.

Vom lua legătura cu partenerul nostru de logistică în numele tău și te vom anunța de îndată ce vom primi feedbackul acestuia.

Nu găsești răspunsul pe care îl cauți? Contactează-ne direct
Apelează-ne
0800 890 475
Disponibil de luni până vineri (9:00 – 18:00)
Trimite-ne un mesajFolosește formularul nostru de contact pentru a ne trimite un mesaj. Primirea unui răspuns poate dura o zi sau două.
Trimite un mesaj