Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă la momentul livrării?

Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă la momentul livrării?

Nu ești acasă? Nicio problemă! Packeta va efectua întotdeauna 2 încercări de a livra coletul.

După 2 încercări de livrare nereușite, coletul tău va fi marcat ca „Returnat expeditorului“ și ți se va rambursa suma de îndată ce comanda ta ajunge înapoi la centrul nostru de logistică.

Packeta lucrează de luni până vineri de la 9:00 la 18:00 și sâmbăta de la 9:00 la 13:00. Atunci când confirmi adresa de livrare, te rugăm să reții că nu avem nicio influență asupra duratei exacte de livrare a comenzii.

Nu găsești răspunsul pe care îl cauți? Contactează-ne direct
Apelează-ne
0800 890 475
Disponibil de luni până vineri (9:00 – 18:00)
Trimite-ne un mesajFolosește formularul nostru de contact pentru a ne trimite un mesaj. Primirea unui răspuns poate dura o zi sau două.
Trimite un mesaj