Retururi și rambursări

Pot returna mai multe comenzi în același colet?

Dacă dorești să returnezi articole din mai multe comenzi, te rugăm să ni le trimiți într-un singur pachet. Trebuie doar să introduci toate bonurile ...Citește mai multe

Cum returnez produsele?

Poți returna articolele în stare originală în termen de 31 de zile de la livrare, fără a oferi Poți returna produsele în starea lor ...Citește mai multe

Mă veți anunța când comanda mea returnată va fi primită?

Desigur! De îndată ce produsele pe care le-ai returnat sosesc și sunt procesate în depozitul nostru, îți vom trimite un e-mail prin care îți ...Citește mai multe

Când îmi voi primi suma rambursată?

Îți vom rambursa banii de îndată ce am înregistrat și verificat returnarea pachetului tău la centrul nostru logistic. Acest lucru poate dura 10 zile ...Citește mai multe

Cum ar trebui să procedez dacă vreau ca returul meu să fie preluat de acasă?

Dacă dorești ca returul tău să fie preluat de la tine de acasă, se poate programa un serviciu de colectare a coletului. Ai posibilitatea ...Citește mai multe

Este necesar să achit costuri de expediere pentru a returna unul sau mai multe articole?

Costurile de returnare sunt acoperite de noi. Te rugăm să tipărești bonul de retur și să lipești eticheta de retur pe colet. Vei găsi ...Citește mai multe

Cât timp am la dispoziție pentru a efectua un retur?

Dacă dorești să returnezi unul sau mai multe articole, ai la dispoziție 31 de zile pentru a face acest lucru. Această perioadă de 31 ...Citește mai multe

Cum procedez dacă nu am o imprimantă pentru tipărirea etichetei de retur?

Dacă nu ai acces la o imprimantă, te rugăm să te adresezi echipei noastre de asistență pentru clienți care îți va trimite cu plăcere ...Citește mai multe